Producenci
XADO+firmy zależne.

XADO EX120 tubka/Rewitalizant silnika diesla

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 43,50 zł 43.50
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Xado
Kod produktu: XA10334

Opis

Skuteczny sposób na głośne hydropopychacze.

Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP tulei cylindra, mechanizmu rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i wałka rozrządu. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Zastosowanie gwarantuje stabilne utrzymanie wysokich parametrów pracy silnika przez długi okres.

odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące się detale poczynając od pompy oleju, poprzez złożenia cylinder-tłok oraz rozrządu;

• wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);

• podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie smarowania;

• podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;

• podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;

• obniża głośność i wibracje do 10 razy;

• przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;

• chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomień;

• polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;

• umożliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;

Trwałe doszczelnienie złożenia pierścieni z tuleją cylindra wywołuje proces samooczyszczenia silnika. Zmniejszone przedmuchy spalin do skrzyni korbowej a dalej poprzez odpowietrzenie(popularną odmę) do układu dolotowego. Mniej par oleju i spalin wędruje w kolektor dolotowy, intercooler, turbinę. Zgromadzone odkłady w tych miejscach powoli i systematycznie ulegają zmniejszeniu – układ samoczynnie odzyskuje pierwotną drożność. Turbosprężarka pozbywa się brudów blokujących kierownice turbiny – rośnie jej wydatek i zmniejsza się prawdopodobieństwo występowania jej wyłączania. Komora spalania odzyskuje czystość i następuje wielokrotne zmniejszenie wyrzucania ze spalinami niespalonych cząstek oleju, jakie skutecznie zatykają katalizator – katalizator oczyszcza się. Niezmiernie istotnym jest tu też znakomite ograniczenie procesu starzenia oleju powodowanego kwaśnymi spalinami co prowadziło do skracania okresu jego eksploatacji, nawet o połowę. Powoli lecz systematycznie przywracane są warunki pierwotne i można wrócić tak do lepszego oleju jak i do fabrycznych zaleceń w okresach między wymianami.

Dozowanie:

Pojemność układu smarowania silnika [L] 3 - 10 11 - 20 21 - 30
Ilość tubek 9ml [szt] 3 6 9
Schemat etapy i obróbka 1+1+1+1 2+2+2+2 3+3+3+3
Ilość tubek do nowego silnika 2 4 6

 

Uwagi:

• Zamknięcie cyklu następuje po przebiegu ok. 1500 km licząc od pierwszej aplikacji. Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać; Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy) Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo dwoma aplikatorami.

• Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem. Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części. 

 

  Konfekcjonowanie: Tubka 9 ml w blisterze Art. XA10334

 

Opinie o produkcie (0)

 

Rabat od kwoty zakupu %
Powyżej 100,00zł 10
Powyżej 200,00zł 12
Powyżej 500,00zł 14
Powyżej 700,00zł 17
Powyżej 1 500,00 21
Powyzej 3 000,00zł 28
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl